tisdag 27 juli 2010

Tisdag kväll!

Tisdagens kvällsmåltid
blev sill, potatis och baguette.
Inte fel : D!
På kvällen nu efter maten sitter jag och bloggar lite.
Känner att jag vill vara uppdaterad ibland så.
Kanske en promenad! Kanske TV!
Vi får se.
Idag har jag i alla fall badat ett
par timmar i poolen.
Det är inte fel.
Imorgon är det onsdag.
Hoppas på en fortsatt trevlig semester.
Tur man har pool så att man kan bada där.
Annars har vi ju flera kilometer till närmaste badplats.
Så jag har det bra.
På torsdag kommer Bettan, Linda och Malin på fika.
Inte fel.
Fredag åker jag till pappa.
Det är inte heller fel.
I helgen får vi se vad som händer.
Kanske promenad med Nellie eller
en tur till Finspång.
Den som är nyfiken får veta då.
Igår glömde jag att spela bingolotto
så jag får rätta lotten.
Men problemet var att jag inte kom in
på den sidan tack vare virusprogrammet på datorn.
Jag får väl rätta lotten på fredag när vi åker in
till stan och då hoppas jag att det är vinst på den lotten.
Eventuellt åker vi även till Sörping denna vecka.
Ja vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar