torsdag 22 juli 2010

En härlig torsdagskväll : D!

Älskar att bara njuta av sommaren och dens godaste
grejer.
Kyckling, potatisgratäng och en folköl.
Ett dopp i poolen.
Promenad med mamma, syster yster och Allan i skogen.
+ Sopranos.
Idag handlade det om att det var jul.
Så vet ni att nu börjar jag längta efter jul på allvar.
Glögg och godsaker : D!
Vad kan bli bättre?
På julafton får man paket också.
I slutet av avsnittet fick man höra en fisk
sjunga take me to the reaven.
Undrar egentligen vem som sjunger den låten?
Den är i alla fall grymt bra.
Imorgon ska jag fika på Cafe ro i Östra Husby.
Käka pizza på kvällen och dricka öl.
Längtar efter detta.
Och förhoppningsvis även se film
med syster yster.
Undrar vad det blir?
Jo nyfiken får veta imorgon.
Nu är klockan 01.30 och snart är det
sovdags.
En ny dag imorgon vet ni.
Och om ni är nyfikna så kan
jag lova att skriva vad jag tog för fika på Cafe ro.
Något smarrigt blir det i alla fall.
Typ kaffebröd eller glass.

2 kommentarer:

  1. Emil, du kan fixa så att man kan kommentera din blogg utan att ha ett googlekonto.. Och jag har haft googlekonto länge, och tycker det är irriterande när du skriver saker du tror dig veta något om fast du inte gör det. Sen behöver du inte berätta en massa saker som jag redan vet sen länge. Jag är inget sär, så behöver inte sådana kommentarer. Okej?

    SvaraRadera
  2. Bra att ha google-konto så att bara de närmaste vännerna kan kommentera min blogg!
    Jag ska försöka att inte skriva dumma kommentarer till dig! Vill bara vara snäll! Och du vet väl också att doktorn är bästa utvägen vid extrem trötthet! Ha det bra nu Nadja! Kul att se dig kommentera! Jag ska kommentera din blogg lite mera : D! Du får gärna kommentera mig igen om du vill! Kram från Emil!

    SvaraRadera