lördag 10 juli 2010

En bra dag idag!

Idag har det varit lördag.
Nice.
Men ni undrar vad jag har gjort idag?
Jo jag har badat i poolen.
Badade 40 minuter första gången andra
gången kanske typ 20 minuter.
En riktig bad-kille är jag alltså.
Och så har jag även grillat kyckling och färskpotatis idag.
Inte fel : D!
Jag har sett på en film som utspelades i arabien
men jag var så trött avbröt i slutet av filmen.
Nu är klockan 01.14 så snart går jag nog och lägger mig för
denna natt.
Imorgon är en ny dag det vet ni redan.
Undrar vad jag ska göra då?
Jo slappa.
Semestern går inte åt till så mycket annat.
Tyvärr är det så.
Man borde jobba lite.
Eller vad snackar jag om nu förresten.
Är det semester så är det.
Man får vara lite mer aktiv sedan när
vardagen kommer igen.
Det är ju endast 4 veckor kvar.
Jag börjar jobba måndag vecka 32.
Och då så kommer jag uppdatera bloggen
med endast vettiga inlägg.
Ingen onödig information ska vara synlig där inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar