onsdag 21 juli 2010

Redan onsdag och snart är det fredag!

Jag är så glad att det
snart är fredag.
Då får man gå till bolaget.
Tänker prova ölen Corona.
Och vad min vän Märthy säger
är att den är god med en klyfta i.
Ska prova detta.
Imorgon är det torsdag.
Och grillning står på planeringen.
Gillar detta.
Hoppas bara att det inte behöver
vara så himla varmt.
Och en jobbig grej med värmen
är att det blir så mycket getingar
och det går nästan inte att äta eller fika ute.
Så hösten börjar jag längta lite smått efter.
Julen också.
God mat och julebärs.
Nice : p!
Nej nu slösar jag bara bort en massa tid
på att blogga.
Så nu ni ska jag nog äta istället.
Börjar bli lite hungrig.
Ha en trevlig kväll alla mina läsare.
Jag skriver kanske ett stycke till senare.
Har massor av tid att blogga under min lediga tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar