fredag 23 juli 2010

Fredag idag och en trevlig sådan!

Idag har det varit fredag.
Min morgondag började med kaffe.
Senare blev det att plocka blåbär med syster yster
och Salta katten.
Jag plockade 1 halv mugg.
Sedan efter det blev tyvärr ingen fika utan en glass i Östra Husby.
En twister blev det.
Den är god.
Men på kvällen blev det en pizza som heter oxen och
en öl som heter Corona. Jättegod med en klyfta lime i.
Efter det blev det nötter och en kung.
En öl som heter så alltså.
+ filmen Hair.
Den är bra film med mycket musik i.
Nu är jag trött och klockan är 0.23
så jag ska snart gå och lägga mig.
Lördag imorgon.
Älskar helg.
Någon mer som gör det?
Jag tror många gör det.
Så ha en trevlig helg.
Jag lovar att jag kommer skriva mera imorgon.
Imorgon i alla fall ska vi till
landet. Skönt.
Grilla kanske?
Ja nyfiken får veta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar