söndag 11 juli 2010

Söndagen den 11:e Juli!

Idag är det söndag.
Den 11:e Juli alltså.
En ganska härlig men väldigt varm idag.
32 grader i skuggan.
Riktigt hett är det tycker jag.
Idag har jag badat i poolen,
käkat lax, potatis och gräslök
och så har jag även loppat mig en hel del.
Jag badade andra gången när jag var i poolen
i så länge som 2 och 1 halv timme.
Ena gången kanske 30-40 minuter.
Så alltså över 3 timmars bad idag.
En riktig badkille har jag varit alltså.
Imorgon får vi besök av mammas kompis Åsa
och hennes dotter Tilde.
Det blir trevligt.
De kommer redan 11
Så man kanske snart skulle gå och lägga sig.
Men klockan är ju bara 23.20 så jag sitter uppe ett litet tag till.
Men jag är å andra sidan mycket trött så man blir
av den där jobbiga värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar