söndag 25 juli 2010

Söndag eftermiddag snart kväll!

Idag har det varit väldigt slappt.
Bara slappat.
Käkat blåbärspaj har jag gjort.
Den var god.
Mamma bakar så grymt goda bakverk.
Nu är klockan 17.42 och snart är det kväller.
Fortfarande pigg.
Så jag ska väl fortsätta vara vaken?
Jo då jag gick upp 12.40 idag.
Så visst är jag en riktig latmask?
Imorgon ska jag väl upp 10.00 senast
eftersom vi har gäster på fika då.
Mamma ska baka måntårta.
Den är god.
Så imorgon har jag något att se fram emot.
Ikväll som sagt kanske något på dumburken?
Imorgon är det i alla fall bingolotto.
Och jag hoppas som vanligt på storvinsten.
Nu var det 1 och 1 halv månad sedan man vann
så nu hoppas jag det smäller till.
De som är nyfikna på om jag vann eller ej
får veta detta imorgon kväll efter 21.30.
Och det är över ett dygn kvar.
Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar