tisdag 13 juli 2010

En bra dag igen!

Idag har vi haft besök av mormor.
Vi har både käkat sill och potatis.
Druckit kaffe.
Jag har badat i poolen.
Skönt.
Och jag tror jag ska göra det en gång innan vi åker också.
Det är så grymt skönt att bada i poolen.
Vi åker in till stan ikväll och sover.
Hoppas man kan sova bättre där
för här på landet är det så himla varmt.
Jag sover ju på loftet kanske några av er redan vet.
Och där blir det så himla varmt tyvärr.
Och en annan fördel är att det inte är så
mycket flugor i staden.
Så jag håller verkligen tummarna för att
man sover bättre.
Imorgon blir det nog att åka till landet igen.
Och på lördag för er som inte vet är det grillfest
hos Bosse och Affi. Pappas grannar är det.
Nice.
Käka grillat och dricka bärs.
Och så jag kommer också förhoppningsvis lägga in lite bilder
från festen.
För många av er vet jag att ni gillar att se bilder.
Jag ska väl försöka att hinna med att bada i poolen
innan vi åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar