onsdag 28 juli 2010

Redan onsdag!

Det är värst så fort veckan går.
Nu är det redan onsdag.
Två dagar kvar tills det är fredag.
Nice.
Jo då älskar helger.
Man behöver känna att det är helg ibland.
Idag i alla fall har jag fått i mig lite frukost.
Nu sitter jag och tittar lite på internet.
Men ska snart hoppa i badet.
Poolen.
Älskar att bada.
Vet ej vad som händer idag mer än
att syrran kommer på besök.
Och det blir lite lax som middag.
+ lite TV?
Ja kanske sopranos.
Jag såg gårdagens avsnitt.
Ser inte på det riktigt varje dag men i alla fall nästan.
Drack lite underbart te igår framför Tv:n.
Pepparmyntste med en skiva citron i är inte fel.
Och det blev kex med choklad i också.
Klart man får unna sig när det är semester.
Hoppas ni alla kommer få en trevlig dag.
Min dag lutar mot en slappardag.
Man kan ju inte ha något att göra jämt.
Skönt att bara ta det lungt ibland.
Jag vet att Märthy ska åka till Ullared+ high shaparall imorgon.
Men jag vet inte vad ni andra ska göra.
En del är kanske på utlandssemester?
Andra kanske sitter hemma i baden-baden stolen.
En del sliter på sina arbetsplatser.
Så hoppas ni alla får en bra dag.
Jag skriver kanske ett stycke till något senare.
Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar