måndag 12 juli 2010

En trevlig dag idag!

Idag har vi haft besök av Åsa
och hennes bebis Thilde.
Det var trevligt.
Jag badade i poolen länge.
Längst av alla alltså.
Sedan tog vi lite glass och jordgubbar.
Det var gott.
Och nu tackar jag Åsa och Thilde för en trevlig dag.
Det har varit varmt men trevligt ändå.
Det får vi göra om flera gånger.
Nästa gång kanske hemma hos dem.
Antingen i lägenheten eller i sommarstugan.
Vilket som passar bra.
Ikväll ska vi grilla hamburgare.
Gott.
Och nu ska jag nog snart hoppa i poolen.
Skönt.
Och svalka av sig lite.
Ikväll kanske något bra på TV?
Eller så sitter jag vid datorn och kollar FB.
Ja den som lever får se.
Ha en fortsatt bra dag alla mina läsare.
Det blir eventuellt en iskall folköl också?
Det får man ju dricka mitt i veckan om man vill det.
Särskilt om man har semester är det okej.
Sedan när man börjar jobba blir det ju andra bullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar