fredag 16 juli 2010

Fredagen den 16:e Juli!

Om 5 dagar fyller min mamma år.
Den 21:e Juli alltså.
Idag har jag badat i 2 och 1 halv timme.
Det var superskönt.
Så har jag också käkat sill och potatis.
Det var gott.
Jag har suttit och tittat på Komissarie Moorse
och druckit öl och lite nötter.
Inte fel.
Imorgon för er som missat vad jag skrev
för några dagar sedan så kan jag berätta
att jag ska på grillfest hos pappas granne Bosse imorgon.
Nice.
Dricka lite bärs och käka grillat.
Vad kan bli bättre?
Och om jag kommer ihåg ska jag lägga upp
bilder från Bosses party också.
Undrar vad han bjuder på?
Jo det förstår ni kan jag berätta på söndag.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Ska kika in på FB en stund nu.
Och kolla om något kommenterat mina bilder där inne.
Och så hoppas jag att alla har en
lika trevlig fredag som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar