onsdag 14 juli 2010

Onsdag redan!

Det är värst så fort veckan går.
Nu är det redan onsdag.
Jag vaknade vid kvart över elva och åt frukost.
Sedan tog jag det bara lite lungt innan vi åkte till landet.
Vi började med att fika med jordgubbar och mörk choklad.
Sedan badade jag ett par timmar i poolen.
Det var skönt.
Till kvällsmat åt jag fiskgryta med torsk och räkor.
Nu tar jag det bara lungt.
Imorgon kommer mammas kompis Jessica på besök.
Det ska bli trevligt.
Hon kommer någon gång mellan 10-11.
Så man behöver vara uppe senast 10.
Så frågan är egentligen när ska man gå
och lägga sig?
Är fortfarande pigg men klockan är bara 21.33
så jag tycker det är för tidigt ännu.
Ska nog sitta uppe 1 timme till tror jag.
Sedan väntar kudden.
Vi ska bland annat bada imorgon.
Och eventuellt käka sill och potatis.
Eller så blir det korv med bröd?
Ja den som lever får se.
Vem vet?
Vi kanske tar en promenad också.
Ja det får den som är nyfiken veta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar