torsdag 9 september 2010

Torsdag idag igen ; D!

Jahopp då var det torsdag igen.
Skönt.
Min morgon började som alltid med kaffe och klartext.
Efter kaffet och klartexten gick jag och
min arbetshandledare Kerstin ut på en promenad.
Det är alltid trevligt.
Efter promenaden gick vi in och
åt mat.
Jag åt köttfärssås och couscous.
Det var gott ; D!
Sedan hade jag lite rast.
Efter rasten dammsög jag.
Efter dammsugningen fikade vi med fruktsallad.
Det var gott ; D!
Efter fruktsalladen åkte jag hem.
Först slappade jag bara lite.
Efter slappandet gick jag ner till bolaget
och köpte några öl.
En arboga, en brewnek, en dansk pilsner
och en opiogården.
4 av dom har jag inte provat.
Hoppas arboga är gott.
Ikväll ska jag äta pizza.
Den ända av ölsorterna jag hade provat
tidigare var danska pilsnern.
Den var god som tur var.
Ha en trevlig kväll nu
jag kanske skriver lite mera senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar