tisdag 14 september 2010

En bra dag idag igen ; D!

Jahopp idag har det varit en bra dag.
Min morgon började med kaffe.
Sedan gick jag ner till bageriet och
jobbade.
Efter bagerijobbet åt jag min matlåda.
Järpar, brunsås och potatis.
Det var gott ; D!
Efter att jag hade ätit
min matlåda hade jag lite rast.
Sedan gick vi iväg och badade.
Skönt ; D!
Efter badet tog jag och min
arbetshandledare Kerstin lite kaffe.
Det var gött ; D!
Efter kaffet åkte jag hem.
Jag gick iväg och träffade min kompis Adam.
Vi drack kaffe och såg på en westernfilm.
Efter besöket hos Adam gick jag hem
och åt grillad kyckling och källarfranska.
Det var gött ; D!
Nu är det kväll och jag har inte bestämt mig ännu.
Ska jag ta ett bad eller ska jag se på Halv åtta hos mig?
Det är frågan vilket som passar bäst.
Jag har ingen beslutsångest.
Jag känner bara att jag behöver fundera lite.
Som många av er mina kära läsare säkert också
behöver göra ibland.
Eller hur?
Jag önskar er en fortsatt trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar