onsdag 1 september 2010

Onsdag idag igen ; D!

Jahopp idag var det onsdag.
En trevlig sådan.
Min morgon började med kaffe och frukost.
Efter frukosten gick jag ner till taxin.
Sedan på jobbet blev det klartext.
Efter klartext blev det buzz.
Till mat idag på jobbet beställde vi thailändsk mat.
Mums ; D!
Efter maten blev det singstar.
Efter singstarsmatchen
blev det kaffe.
Efter kaffet åkte jag hem.
Idag gick jag på bolaget efter jobbet
och handlade till helgen.
Jag handlade en mörk öl som blir spännande att testa.
En nederländsk ljus öl som också blir spännande att testa.
+ en carlsberg som jag vet hur den smakar.
Efter shoppingen på bolaget blev det att åka till stugan.
Där stekte vi grillkorv och kokade varm choklad.
Mums ; D!
Efter det åkte vi hem.
Hemma drack jag svart te.
Efter teet blev det lite datatid.
Och snart är det läggdags.
Imorgon är en ny dag.
Och jag lovar att jag kommer
att uppdatera min blogg imorgon också.
Så att ni är med om vad jag skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar