måndag 20 september 2010

Måndag idag igen och besök av min underbara gamla klass!!!!!

Jahopp då var det måndag igen.
Nice ; D!
Idag på förmiddagen på jobbet
fick jag besök av min gamla skolklass.
Marcus, Milad, Joakim, Ghaith,
Monica och Irene.
Vi drack kaffe och åt kex.
Och så visade jag runt för dom.
Alla tyckte om mitt jobb.
Och jag tror dem blev fascinerade
av att det fanns dator där
eftersom de allra flesta dagliga verksamheter
inte har det.
Sedan åt jag min matlåda.
Hemlagad pizza.
Efter maten hade jag rast.
Efter rasten bakade jag muffins.
Med lite plommon i.
Gott.
Efter bakandet gick jag och
Jessica promenad till bageriet
där jag ska jobba imorgon.
Jag ska gå dit själv.
Det fixar jag galant.
Det vet jag till och med.
Efter det åkte jag hem.
Sedan åkte vi till landet.
Där stekte jag korv och kokade het
mjölkchoklad alltså chokladdryck.
Det var gott med både och.
Och det fixade jag galant.
Nu ska jag logga in på FB lite
sedan blir det läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar