fredag 17 september 2010

Fredag och Ikea med jobbet idag!

Jahopp då var det fredag och
jag åkte med jobbet till Ikea idag.
Nice ; D!
Jag och några av mina arbetskamrater
gick på Ikano-huset och kollade.
Jag köpte ett paket kaffe.
Indo heter det och kostar 59 kronor
för 250 gram.
Men eftersom det är så gott
så är det värt det.
Jag tog en kopp nyss nämligen.
Och det smakade underbart.
Sedan åkte vi tillbaka och åt lunch.
Fiskgryta med räkor och creme fraice var dagens lunch för mig.
Det var gott ; D!
Sedan hade jag rast och då drack jag lite kaffe.
Jag jobbade ingenting på arbetstid idag.
Det blev Ikea istället.
Ikväll blir det hembakad pizza och lite öl+
lite godis som efterätt.
Är det fredag så är det.
Jag har köpt b.la coca cola flaskor,
wienergum, hallonbåtar, chokladnallar
och lite annat gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar