tisdag 7 september 2010

Tisdag idag igen ; D!

Jahopp då var det tisdag igen.
Nice ; D!
Morgonen började som alltid med kaffe och klartext.
Sedan gick jag ner till Åby bageri och jobbade.
Där köpte jag även skummraketer till kaffet imorgon
då man får en gäst på besök.
Det ska bli trevligt och gott.
Sedan åt jag lunch på jobbet.
Mumsigt ; p!
Efter lunchen blev det lite rast.
Skönt ; D!
Efter rasten gick jag ner till badet
med jobbet.
Det var trevligt.
Efter badet blev det kaffe med arbetskamraterna.
Efter kaffet åkte jag hem och tog det lungt.
Jag fick besök av Adam också.
Vi fikade och spelade buzz.
Trevligt ; D!
Efter buzzspelandet blev det
revbenspjäll och baguette som kvällsmat.
Efter kvällsmaten blev det idol.
Det är alltid kul att titta på.
Jag drack även lite chokladthe då.
Det var gott.
Imorgon som sagt får jag besök av en
annan kompis.
Han heter Joakim.
Det ska bli så roligt att träffa honom.
Bjuda på kaffe och cocosbollar.
Det blir gött.
Och vi ska självklart spela buzz också.
Det blir spännande att se vem som vinner.
Kommer skriva om besöket imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar