tisdag 7 september 2010

Första avsnittet av idol!

Jahopp nu har man för i år
premiärtittat på idol.
De som är med och ansöker till programmet
nu sjunger varierande.
Antingen sjunger dem jättefalskt
eller hur bra som helst.
Idoljuryna är dock lite stränga.
Så att inte ens dem som sjunger normalbra
får tävla i idol.
Taskigt va?
Men tänk er att det är TV och då
ska det vara lite hårt.
Annars skulle det aldrig vara
lika spännande för oss kanske 1-3 miljoner
tittare.
Jag gissar bara på statistiken nu.
Jag vet inte hur många tittare det här
underbart roliga programmet har.
Kanske mer än jag tror kanske mindre.
Ja nyfiken får googla upp det.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Imorgon får ni även se bilder från
kaffe och buzzbesöket.
Jag ska ta flitigt med bilder imorgon tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar