torsdag 2 september 2010

Torsdag idag igen ; D!

Jahopp då var det torsdag igen.
Skönt att det snart är fredag.
Imorgon ska jag till Mediaverkstaden.
Trevligt att träffa mina kamrater därifrån då.
Idag har jag b.la besökt Åby bageri.
De bakade massor av goda bakverk.
Fick t.om smaka en dammsugare när jag
var där.
Snällt av bagaren va?
Jo då tur att det finns snälla bagare.
Som jobbar i Åby.
På eftermiddagen träffade jag min
kompis Adam.
Nice ; D!
Vi fikade hos honom och spelade kortspel.
Det är alltid nice att göra det.
Imorgon som sagt är det jobb på Mediaverkstaden.
Snälla personal har jag där också.
Gott kaffe serveras på rasterna också.
Det är viktigt att man trivs med sitt jobb.
En del gör ju tyvärr inte det.
Jag kanske känner några stycken.
Och då kan man ju tänka sig hur det känns
att gå till jobbet på morgonen.
Det är nog inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar