onsdag 23 februari 2011

Utflykt imorgon med Mediaverkstaden ; D!

Nu längtar jag verkligen tills imorgon.
Min dagliga verksamhet mediaverkstaden
och jag ska till brunneby och cloetta imorgon.
Handla godis, saft, must m.m.
Jag ska se till och ta med rejält
med stålar.
Min arbetskamrat Leo handlade tydligen
för 534 kronor förra året.
Och då tyder det på att han
verkligen är en godisråtta.
Jag ska väl inte handla för riktigt
så mycket pengar.
Jag får se imorgon hur mycket jag handlar för.
Vi ska även käka utemat.
Man får välja mellan pizza och burgerking.
Men imorgon tar jag nog en smarrig pizza.
Där brukar det finnas mycket att välja på.
Och jag tycker det är roligare om
man får testa något nytt.
Visst burgerking är ju jättegott men
jag tycker det kan vara jättekul
att testa olika sorters pizzor.
Jag vet att ljura tillexempel har
ju så pass bra att man kan välja
fyllning själv och göra sin egna pizza.
Vilket jag gjorde sist.
Passar ju dessutom utmärkt till de
som är vegetarianer eller muslimer.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Nu ska jag logga in på FB lite.
Imorgon uppdaterar jag mera om
den här underbara resan.
Vad jag köpte, vad jag åt
och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar