måndag 14 februari 2011

Familjen Annorlunda+ Halv åtta hos mig ; D!

Nu har jag sett på Halv åtta hos mig och familjen annorlunda.
Det är alltid roligt.
Idag på halv åtta hos mig fick programvärden
endast 10 poäng.
Det är det minsta jag någonsin sett.
Hon hade också väldigt små portioner.
Och jag tror att det var det som
var det stora problemet.
På familjen annorlunda idag fick
vi se när Madde en av mammorna
i programmet hade tjejträff.
Det tyckte hon var trevligt.
Och de gjorda några mjölkdrinkar
blandat med frukt som såg jättegoda ut
men enligt dem var det jätteäckligt.
Jag tror det var äckligt.
Riktiga milkshakear ska vara lite glass i också.
Vi fick även se när en av familjerna
fiskade kräftor.
Barnen döpte kräftorna till olika namn.
Och mamman tyckte det var lite elakt
att döda dem i det heta vattnet
när de ändå hade fått namn.
Men så är livet man får tänka
på att det ska bli goda kräftor av dem.
Man fick även se när en av familjerna hade loppis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar