tisdag 1 februari 2011

En härlig förstadag på månaden ; D!

Idag har jag jobbat och slitit på bageriet.
Fick ej baka några semlor.
Det finns en hälsoregel som säger
att man måste ha faisses-prover för att
baka semlor.
Alltså avföringsprover av något slag.
Jag fick köra plåt och papper på bageriet istället.
Det funkar det också.
Imorgon är det som vanligt jobb på jursla.
Matlagning står på schemat då.
Och efter jobbet åker jag hem till min
kompis Joakim och dricker kaffe.
Och snackar goja och äter mat.
Nice ; D!
Om jag kommer ihåg kameran kommer
jag att lägga upp bilder här på bloggen
från besöket.
Påminn mig om jag slarvar.
Nu får jag snart säga god natt.
Imorgon är ju en ny dag med nya händelser.
Och galna upptåg med personal och arbetstagare.
; D! ; D! ; D!
Och lite allvarsamma saker också.
Den som lever får se.
Jag ska sova nu tror jag eller logga in
lite på FB.
Hoppas alla andra också kommer att sova gott.
Nu är klockan 22.29.
Så jag behöver nog vila upp mig lite nu.
God natt mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar