torsdag 3 februari 2011

Torsdag och Jobb ; D!

Jag har jobbat idag.
Tränat på gymmet på dagliga verksamheten
Thapperska.
Mycket svettigt.
Jag får ta en dusch ikväll.
Skulle egentligen behöva det nu.
Men troligen ska vi åka och handla när
som helst så det får bli senare.
Annars har jag käkat min goda kycklingsallad,
städat och fikat.
Jag vågade säga till min personal
att bageriets chokladbollar var något godare.
Och som tur var tyckte hon om mig ändå.
Det var bra.
Ikväll blir det att göra falukorv i ugn
och hemlagat potatismos.
Inget pulver här inte.
Det är enligt mig bara lata människor
som käkar det.
Det blir självfallet Halv åtta hos mig
ikväll också.
Idag ringde min vän Adam på dörren
men jag var så osäker på när vi skulle åka
och handla så jag sa ifrån.
Det behöver man ju göra ibland.
Bäst jag slutar blogga för stunden nu.
Kanske uppdaterar mera ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar