fredag 4 februari 2011

Fredag idag! Skönt med lite helg ; D!

Jag tycker det är riktigt skönt med helg.
Sova länge på morgonen, äta god mat osv.
Idag har jag jobbat på Mediaverkstaden.
Alltid lika trevligt.
Imorgon tar jag och många av
mina vänner sovmorgon.
Några av arbetskamraterna på
mediaverkstaden berättade nämligen
på morgonkaffemötet att de sover länge
på morgonen.
Och det är bara helg 2 gånger per vecka
så ingen människa som lever på jorden
kan tvinga mig att gå upp klockan 7.00 på morgonen.
Bortsett från jobbet har jag ätit lasagne idag
och druckit lager no1.
En spännande lite beskare öl jag kan rekomendera till er
kära läsare som gillar Ale.
Jag har även tittat på TV och ätit godis+ chips.
Man får unna sig ibland.
Speciellt när det är helg och fest.
Nu önskar jag er alla en trevlig helg.
Läs gärna bloggen i helgen.
Jag lovar att uppdatera.
Och det jag lovar kan jag hålla.
Nu ska jag logga in lite på Facebook
sedan väntar sängen.
Och sovmorgon till typ 11-12.
Eller jag går upp när jag vaknar.
God Natt med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar