torsdag 17 februari 2011

Shopping+ pizza med syrran ; D!

Idag har jag shoppat med
syster yster på staden.
Jag köpte en skiva med
Hans-Erik Dyvik Husby
som heter I ljuset av cornelis
med låtar som b.la Dierdes samba,
Somliga går med trasiga skor,
m.fl.
En strut med chokladtryffel,
lakrits-dusch creme och
yogi-te.
Först innan shoppingen blev det kaffe
och äppelpaj på MC Donalds.
Efter shoppingen blev det pizza.
En god pizza med gyroskött, tacosås,
jalapeno och paprika.
Det var riktigt gott.
Och en stor starköl till detta.
På ljura pizzeria som
ligger i närheten av där systern
bor finns möjlighet att göra sin
egen pizza.
Och då tog jag de 4 påläggen.
Syrran tog någon vegetarisk pizza.
Påläggen kommer inte jag ihåg.
Ha en fortsatt bra dag.
Jag kanske skriver mera senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar