onsdag 23 februari 2011

Årets presenter ; D!

Här skriver jag även en lista på vad jag
fick i födelsedagspresent.
1 skiva med rapparen Petter.
1 skräckis Small Town folk.
1 ljuslykta inkl ljus med batteri istället för stearin.
1 kokbok arla kökets bästa.
1 liten mumskorg innehållande
öl, nachochips med chili och choklad.
2 filmer av en kompis, lucky luke och dogdeball.
1 kartong med fikabröd.
pengar till utflykten.
1 faktabok med 101 öl som du måste dricka innan du dör.
Jag tror det är alla saker jag sagt.
Lite extra också.
En låda med hembakade kolakakor.
och en bricka.
En underbar födelsedag hade jag
och nu hoppas jag att mina
kommande födelsedagar kommer vara
lika trevliga.
Man blir ju äldre och
många gamla människor säger
att det var roligare att fylla år förr.
Det kanske stämmer.
Jag har ju inte ens passerat
40 ännu.
Och de flesta som säger det är
alltså gamlingar och personer som är
medelålders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar