måndag 21 februari 2011

Ledig idag ; D!

Skönt att vara ledig idag.
Inte behöva höra en mobil-väckarklocka
klockan 7.00 på morgonen och sedan gå upp.
Undrar ni varför jag är ledig?
Jag har ungefär som sportlov men ändå inte.
Alltså helt frivilligt.
Lite extra semester ifrån jobbet.
Nu på förmiddagen har jag ätit lite mellanmål
på MC Donalds. Bacon cheesburgare och cola.
Och lite kaffe och chokladmuffins.
Träffade 2 kompisar på MC Donalds
så jag var lite social och fikade
tillsammans med dem.
Idag blir det Pup-möte på jobbet
och därefter fika hos en kompis till min mamma.
Hoppas man får kaffe både på mötet och sedan hos
Åsa.
Kaffe är svarta guldet och livets dryck.
Ha ha!!!!!! ; D!
Annars idag på kvällen blir det väl
fläsk-kotletter, hemlagad klyftpotatis och
bearnaisesås. Det är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar