tisdag 10 augusti 2010

Tisdag idag igen!

Jahopp nu var det tisdag.
Nice ; D!
Morgonen började med kaffe och klartext på jobbet.
Senare efter det blev det en tur till skogen.
Där käkade jag köttbullemackor och drack kaffe.
Lunchen blev pastasallad.
Efter lunch 4 spännande omgångar buzz.
Jag vann 3 av omgångerna.
Efter buzzet blev det kaffe igen.
Kaffe på kaffe.
Nice ; D!
Efter kaffet hemfärd.
Hemma träffade jag min vän Adam.
Vi fikade där.
Kaffe och glass.
Efter glassen blev det ännu mera buzzande.
Jag vann alla 3 omgångerna.
Efter buzz blev det kvällsmat.
Macka och filmjölk.
Det var gott ; D!
Kvällen bestod av bad och
Tv-tittande.
Imorgon är det matlagning på jobbet.
Recept på köttfärssås kommer eventuellt publiceras här inne.
Nyfiken får veta imorgon.
Köttfärssås är nyttigt, lättlagad och gott.
Pasta ska det vara till köttfärssåsen.
Eller hur?
Potatis passar t.ex bättre till
fisk eller köttbullar.
Bulgur och köttgryta är gott.
Hoppas bara inte att ni blir allt för hungriga
när jag skriver om mat.
För att jag blir hungrig när jag läser matbloggar.
Jag skämtar inte alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar