tisdag 31 augusti 2010

Tisdag idag igen ; D!

Jahopp då var det tisdag igen.
Min morgon började med frukost och kaffe.
Sedan fick man stressa lite med
att gå ner till taxin.
Fy vad jobbigt.
Jag ska gå upp tidigare imorgon
och därmed basta.
Jag åkte först på ett psykologbesök.
Sedan åt jag blodpuddingen på jobbet.
Mums ; D!
Efter maten gick jag och
min arbetshandledare Kerstin
ner till badhuset och badade.
Nice ; D!
Sedan drack vi lite eftermiddagskaffe.
Mums ; D!
Efter kaffet blev det klartext.
Trevligt.
Efter nyheterna gick jag hem.
Eller åkte om jag ska prata vettigt.
Hemma träffade jag min kompis Adam.
Vi drack kaffe och spelade buzz.
Efter buzzpasset blev det stekt ägg
som kvällsmat.
Efter kvällsmaten tog jag ett avslappnande bad.
Skönt ; D!
Nu efter badet blir det lite datortid.
Sedan väntar kudden.
Nu är klockan 22.28.
Imorgon är en ny dag med matlagning b.la.
Mera får ni veta imorgon.
Sov gott alla mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar