söndag 1 augusti 2010

Söndag kväll!

Nu har det varit söndagskväll också.
Åt kycklinggryta som middag.
Inte fel.
Senare käkade jag nötter och drack te
framför Tv:n.
Jag såg på en valdokumentär.
Handlade om hur valarna flyttade
från hawaii till alaska.
Dokumentären hette från Eld till is.
Intressant faktiskt.
Imorgon är det måndag igen.
På planeringen på onsdag är det
bestämt att jag ska käka pizza och shoppa
tillsammans med syster yster.
Nice ; D!
Och förhoppningsvis någon dag åka och hälsa på
hos Sjögren/Kjellner på grymön.
Joakim och Märthy alltså.
Hoppas jag kan komma.
Nästa helg är jag i alla fall hemma hos morsan.
Vi får se om det blir någon utflykt nästa vecka eller helg?
Mamma och Allan bygger nämligen friggeboden för fulla muggar.
Så det är frågan.
Den som är nyfiken får ju veta hur resten av
veckans schema ser ut.
För många av er följer ju min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar