fredag 6 augusti 2010

Fredag kväll!

Nu har fredagskvällen varit.
Trevligt.
Jag har shoppat på systemet.
Köpte 2 pine citrus cider+ en Guinness.
Hoppas guinnessen är god.
Märthy säger nämligen så här
att man bör bara dricka 1.
Så det är ju tur jag bara köpte 1.
5,0% guinnessen provar jag.
Den är nog godare än den milda tror jag.
Jag har käkat lite nötter också.
Det var gott.
Sett på in treatment och road wars.
Road wars är för er som inte vet
en dokumentärserie som handlar om
bilar som kör jättesnabbt.
Intressant.
Och så tar polisen dom bilisterna.
Imorgon är det lördag.
Nice.
Dricka cider och en guinness.
Och ha det gött.
Får passa på nu när
semestern börjar lida mot sitt slut.
Både sorgligt men samtidigt skönt att
komma in i rutinerna.
Hoppas jag trivs med mina arbetskamrater.
Det gör jag nog.
Ni får sova gott så god natt med er.
Eller god morgon ifall ni läser mitt inlägg imorgon.
Jag vet t.ex att farmor brukar läsa på morgonen innan frukost.
Ni andra kanske läser klockan 23.00 på kvällen.
Och andra vid tolvslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar