måndag 9 augusti 2010

En bra förstadag på jobbet!

Jahopp slut på roliga tider.
Eller jag överdrev lite.
Jag har börjat jobba.
Förmiddagen på jobbet var fika och umgänge
med arbetskamrater.
Eftermiddagen var promenad.
Skönt.
Klockan 17.30 ska jag klippa mig.
Nice ; D!
Bild kan dock tyvärr inte komma in
på grund av att min kamera fortfarande är trasig.
Senare på kvällen blir det bingolotto.
Hoppas på storvinsten.
Det var längesedan nu.
Så det måste snart vara dags igen.
Typ en bil eller resa.
Eller massor av pengar.
Men undrar egentligen om man vågar skriva
storvinster på bloggen?
Eftersom alla kan läsa det.
Men jag kan iaf säga det till er ändå
i så fall.
Det är så himla liten chans att jag vinner en miljon.
Så då gör jag nog inte det idag heller.
Imorgon är det utflykt på jobbet.
Nice ; D!
Vart vi ska på utflykt får ni veta imorgon.
För att faktum är att jag inte vet ännu.
Men en sak kan jag säga att det blir någon utflykt i åbyskogarna
eftersom vi inte har någon buss ännu.
Vi ska få en så att vi kan göra långa utflykter.
Skönt att ha en buss så att man inte behöver
åka taxi varje dag från jobbet ifall det blir
så att min personal sjussar hem mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar