onsdag 4 augusti 2010

Onsdag redan!

Tusan så fort veckan går.
Och roligt hade jag igår.
Jag säger det igen.
Underbart är kort alldeles för kort.
Idag ska jag bara slappa.
Eventuellt en promenad i skogen.
Frukost har jag ätit i alla fall.
Och det smakade gott.
Mamma och Allan sliter med friggeboden för
fulla muggar.
Hon väckte mig vid 9-tiden och sa så här
jag går ut och målar.
Men jag somnade om.
Och vaknade inte förens 11.45.
Och åt frulle.
Ikväll blir det väl TV.
Man behöver titta lite ibland.
På både in treatment och sopranos.
På min vardag tittar jag nästan
aldrig på TV men nu när jag har semester
blir det flera timmar om dagen.
Skillnad mot vardag då man behöver gå
och lägga sig skapligt.
Men vardagen är ju snart här.
Och då behöver man gå i säng redan vid 22.00.
Eller tidigare kanske?
Ja du jag försöker att lägga mig i tid.
Men ibland blir det inte förens 22.30.
Ni får ha en bra dag.
Och jag skriver eventuellt ett stycke till senare.
Nu när man har semester så har man mera tid att blogga
än när man jobbar.
Så när jag börjar jobba blir det väl 1 inlägg om dagen ungefär.
När jag lägger upp foton blir det förstås mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar