torsdag 12 augusti 2010

Ännu en bra dag på jobbet!

Torsdag var det idag.
Nice ; D!
Morgonen började som vanligt med klartext och kaffe.
Nice ; D!
Därefter blev det att googla upp
massor av underbara recept.
T.ex hemmagjord pizza,
korv stroganoff och mycket annat.
Älskar att laga mat <3.
Därefter åt jag min underbara matlåda.
Lax och wokade grönsaker.
Eftermiddag blev det promenad.
Nice ; D!
Här niceas det rejält.
Efter prommisen så plockade jag och Kerstin svarta vinbär.
Nice det också.
Sedan kaffe.
Efter kaffet hemfärd.
Efter hemfärden promenad med mamma.
Efter promenaden blev det matlagning.
Jag lagade prinskorv och färskpotatis
som morgondagens matlåda.
Sedan slappartid.
Nu är det snart läggdags.
Jobbar på Mediaverkstaden imorgon.
Inte fel ; D!
Träffa mina underbara uppblåsbara arbetskamrater.
Och umgås och skriva min novell.
Efter jobbet imorgon blir det
att åka till pappsen och njuta av livet.
Ni får väl läsa vad jag ska göra i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar