onsdag 25 augusti 2010

Onsdag idag igen ; D!

Jahopp då var det onsdag igen.
Min morgon började med kaffe och klartext.
Sedan åkte min arbetshandlare iväg och
köpte ingredienser till kycklinggrytan vi lagade.
Den ger jag 5 poäng.
Ingredienser b.la matlagningsgrädde,
zucchini, lök m.m.
Därefter kafferast.
Sedan gick jag eftermiddagspromenad.
Efter promenaden åkte jag hem
och hemma slappade jag.
Badade i badkaret.
Bolaget blir antingen imorgon eller på fredag.
Vi får se.
Efter allt slappande gjorde jag
pytt i panna och ägg som matlåda.
Och lite rödbetor.
Gött ; D!
Efter matlagningen buzz med mamma.
Hon vann över mig.
Sedan såg jag på fångarna på fortet
och drack te.
Nu är det lite bloggande och lite FB
och sedan sängdags.
Jag skriver mera imorgon.
Vi får se vad för något spännande som händer då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar