lördag 7 augusti 2010

Lördag kväll!

Nu har lördagskvällen gått.
En trevlig kväll hade vi.
Guinness var gott.
En rökig och fyllig mörk öl
som du bara bör dricka en av
annars blir den för mäktig.
Och om du inte gillar mörk öl
undvik den.
Den passar till nötter iaf.
Vet inte om den passar till grillat.
Jag får väl prova.
Det kan vara värt ibland.
Eller hur?
Jag såg också på Dharma § Greg.
Men gillar egentligen inte det.
Jag ville bara vara lite social.
Så är det ibland.
Jag tittar på TV för att andra gör det
oavsett om jag gillar programmet eller inte.
Vid min osocilia sida blir det dator eller musik istället.
Sov gott nu alla mina läsare.
Söndag imorgon.
Undrar vad som händer då?
Nyfiken får veta.
Kanske att åka och handla på Coop Forum
eller någonting annat.
Den som lever får se.
Kanske en promenad med salta katten
i skogen.
Det är inte fy skam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar