måndag 28 mars 2011

Möte med samordnaren inom daglig verksamhet idag!

Idag hade jag och samordnaren inom daglig verksamhet
ett möte.
Även arbetsterapeuten var med.
Trevligt.
Vi pratade om att jag
ska byta måndagar till en annan daglig verksamhet.
Typ Media eller hunddagis då.
Hoppas allt går som jag vill.
Jag ska nog vara kvar på Jursla tisdag, onsdag och torsdag
då i sådana fall.
Och min kompis Joakim från skolan börjar förhoppningsvis i höst.
Så vi får se om jag trivs bättre
annars tänker jag söka ny plats någonstans.
Eftersom man både har samordnare och LSS-handläggare
kan man få hjälp med att hitta det som passar.
Det är inte meningen att man ska känna sig
otrygg med jobbet.
Och jag menar det en bra framtid strävar jag efter.
Jag vill vara lycklig hela livet och inte hamna i trubbel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar