onsdag 2 mars 2011

Kalajs hos min kusin vitamin idag ; D!

Det var riktigt roligt att besöka
min kusin vitamin.
Mormor hade gjort glass till mig
och lite kaffe fick man också.
+ en liten bit chokladtårta.
Ett trevligt gäng var det
att umgås med.
Kusinens mormor Sylvia träffade
jag för första gången på länge.
Och hon var platglad.
Jag fick även en lite senare present
av min mormor.
En kaffebryggare.
Det är bra att ha senare i livet
när man flyttar hemifrån.
Och det kanske blir snart?
Ha en fortsatt trevlig kväll nu.
Jag funderar på att stänga ner
internet nu.
Det är jobb imöra.
Men inget gym eftersom det var fullbokat på thapperska.
Min handledare sa att vi istället skulle göra studiebesök
på ett annat gym.
Och eventuellt kommer vi börja träna där istället.
Fysett gym ligger för er som inte vet
ute i Haga i Norrköping.
En träningslokal där funktionshindrade och
en del andra människor går och tränar.
Undrar om det kan vara något att ha?
Ja det får vi väl se imöra.
Jag vill ju känna att man
inte behöver ta allt på en gång.
En sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar