fredag 4 mars 2011

En härlig dag på jobbet ; D!

Idag har jag varit och jobbat på mediaverkstaden.
En trevlig dag har det varit.
Vi har spelat buzz,
Jag och Mattias har gått på staden.
Då kollade Mattias på Clas Ohlson
efter skivor man bränner.
Sedan fick jag min gratiskopp
kaffe på MC Donalds.
Det är en kampanj MC Donalds
har just nu att man får
stämpla för varje kopp man tar.
Det är rätt bra faktiskt.
Efter 4 koppar får man en gratis-kopp.
Bra va?
Jo MC Donalds är en bra snabbmatsrestaurang
med mycket ideer.
Annars har jag fortsatt att skriva på novellen+
att jag har umgåtts med arbetskamraterna.
Det är livet det. ; D!
Nu önskar jag er alla en trevlig helg.
Ikväll ska det bakas pizza och jag
ska dricka Åbro Brygg 5,7.
Den är riktigt god.
Och äta choklad från cloetta+
jordnötsringar från estrella.
Är det fredag så är det.
I helgen ska jag sova länge på morgonen.
Njuta av livet på landet o.sv.
Snart kanske grillsäsongen börjar igen?
Det kan gå fort om vädret går som det ska.
Det kan gå på några veckor eller på en
hel månad?
Vem vet?
Snart kanske påskölen börjar säljas på bolaget.
I helgen ska jag prova en öl som heter Falcon Bayerskt.
Som tydligen ska smaka åt jul/påskölshållet.
Och sådana smaker gillar ju jag.
Påsken skulle visst vara sent i år.
Alltså inte för än i slutet av april.
Och det dröjer ju ett tag till.
Undrar som flundan om jag får
påskägg i år?
Börjar bli lite för gammal för det.
Om man kan bli det?
En del säger att barn
är man ju bara 1 gång/ livet men
barnslig får man vara för evigt om man vill det.
Och påskägg låter ju konstigt om man blir för gammal för.
Det är som att säga att man blir för gammal för tillexempel
att äta godis.
* Ler.
Jag kommer säkert uppdatera mycket i helgen.
Inget melodifestivalen tyvärr.
Det här året har jag pgav att vi håller på att
lägga om golv i stugan inte hunnit med att se på
melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar