måndag 14 mars 2011

Hoppas på komvux till hösten ; D!

Jag trivs inte så jättebra på
min nutida dagliga verksamhet.
Jag känner att jag behöver träffa lite
nya kompisar och inte behöva vara ensam.
Visst har jag kompisar på mediaverkstaden
och på fritiden.
Men jag vill ha en daglig verksamhet
eller en skola där man träffar kompisar
dagligen.
Mediaverkstaden vill jag ju vara kvar på.
Men man kan ju alltid ha 2 olika ställen.
Ska ju på ett möte någon gång i maj och
på nästa möte lovar jag att säga vad jag verkligen tycker och vill. Folk kan ju inte läsa mina tankar.
På komvux skulle jag få ut mycket av livet.
Man lär ju sig saker där.
På min nutida dagliga verksamhet är ju det
inte samma saker iaf.
Det kunde vara mycket bättre.
På Mediaverkstaden däremot trivs jag som
fisken i vattnet och skulle kunna vara där
till pensionsåldern alltså 65-årsåldern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar