tisdag 22 mars 2011

Funderar på att byta jobb ; O!

Jag är bara 50% nöjd med jobbet.
Inte så nöjd med vissa grejer.
Jag vet inte om jag vågar skriva
vad jag är missnöjd med.
Vill inte kränka vissa läsare.
Men det kunde vara lite mer kompisar
att umgås med och lite tajtare arbetsuppgifter
ungefär som mediaverkstaden.
Jag kan ju prata med samordnaren på Norrköpings kommun
men har varken e-postadress eller telefonummer.
Så vad ska man göra?
Man kan inte leva i evigheter med
ett sådant jobb.
Så jag behöver lite hjälp med
hur jag kan hitta en bättre daglig verksamhet.
Men jag vet inte hur ska göra.
Kanske upp det på nästa Lss-möte.

2 kommentarer:

  1. Vänta lite Emil det kommer hända saker så det blir nog bättre ska du se.

    SvaraRadera
  2. Ja man får väl vänta lite! Det är helt nytt också får man tänka på!

    SvaraRadera