onsdag 30 mars 2011

Jobbat idag och gjorde italiensk kycklingpasta på kvällen ; D!

Idag har jag arbetat och slitit som vanligt
på daglig verksamhet.
Men både positiva och negativa saker.
Ett positivt besked man fick
var att jag ska gå på Helene Sjöholm
på fredag med mediaverkstaden.
Vad kan bli bättre?
Älskar Helene Sjöholm.
Det negativa är väl att
gå upp på morgonen och
passa tider.
Men det är jag duktig på.
Är självständig och har
gott självförtroende.
Och på kvällen blev det att göra
italiensk kycklingpasta.
Recept finns om du gå ner
en bit till exakt 14 dagar.
Imorgon är det träning på thapperska.
Och kanske något torsdagsfika på jobbet?
Den som lever får se.
En annan positiv sak jag kan säga
är att Joakim kommer praktisera hos mig nästa vecka.
Vad kan bli bättre?
Jag hoppas vi kan hitta på roliga saker.
Typ spela spel eller annat?
Imorgon kommer säkert Adam Astemenko
på besök också och då blir det väl buzz
antar jag.
Och lite kaffe+ bulle.
Och kanske en svänga på bolaget och
handla öl?
Ja ni får veta imorgon vad jag gjorde.
Ska väl sova snart.
Klockan är ju 22.44.
Och nu är det endast 1 timme och 16 minuter
kvar till midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar