måndag 15 november 2010

Måndag och jobb!!!!!!!!!!!!!

Idag har det varit måndag och jobbardag.
På förmiddagen spelade vi bingo+buzz.
Ena omgången vann jag på bingo.
Andra omgången våran vikarie.
På buzz vann Linda.
Till mat åt jag hemlagade köttbullar
i kombination med hemlagat potatismos.
Det är grejer det.
På rasten såg vi på film.
Bilar.
Sedan hade vi pyssel.
Jag målade matmålningar.
Sedan eftermiddagskaffe.
Efter kaffet åkte jag hem.
Och drack ytterligare lite av det
svarta guldet.
Denna underbara fruktansvärda dryck.
Sedan åkte vi och handlade.
Veckans matsedel
Tisdag: Kycklinggryta med ris.
Onsdag: Hämtmat på jobbet
Torsdag: Lax med potatis och vit sås
Fredag: Hemlagad köttfärssås med pasta
Det blir gött det.
Sedan såg jag på halv åtta hos mig.
Där lagades det parmachips,
fläskfile och tiramisu som efterätt.
Det såg jättegött ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar