måndag 1 november 2010

Lista på mina otäckaste mardrömmar jag någonsin drömt!!!!!!

1. Elaka gubben med horn.
2. Grodan som tänkte äta upp mig) Halstrination.
3. Rösten som lät som hösten) Halstrination.
4. Spöket på slottet.
5. Monster i trädgården.
6. Mamma som frågade vill du följa med ner i min mage eller längre ner i min mage?
7. Monstret som åt upp mig.
8. Stora stygga vargen som åt upp mig.
9. Tanten som sa ja det är nu allt börjar hända.
10. Vita tigern i rummet) Halstrination.
Anledningen till att jag gjorde denna topplista
var att för nästan exakt ett år sedan drömde
jag mardrömmen om att stora stygga vargen kom
in i mitt rum och jag vill gärna göra lite intryck på er.
Är du orolig för att drömma de här mardrömmarna själv?
Tänk på att det bara är fantasi och att
det bara händer i drömmarnas värld.
Den drömden som handlade om en elak gubbe med horn.
Frågade så här var är medicinen?
Och sedan åt han upp mig.
Den mardrömmen drömde jag 1996 eller 1997.
Och det är längesedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar