tisdag 16 november 2010

En härlig dag idag!!!!!!!!!!!!

Idag har det varit en härlig dag.
; D! ; D! ; D!
Jag har b.la haft besök av min
kompis Adam.
Då spelade vi buzz och drack kaffe.
Jag vann då.
Han var ej hos mig så länge.
På jobbet idag har jag arbetat på
bageriet på förmiddagen och på
eftermiddagen har jag
åkt på utflykt med jobbets buss
och bytt till vinterdäck.
Det behövdes verkligen.
Och så har vi fikat
med fruktsallad och sorbetglass.
Mums ; D!
Hemma har jag ätit rostbiff och pizzasallad som kvällsmat.
Det var gött.
Och så har jag sett på halv åtta hos mig.
Idag var det lax som förätt av något slag.
Huvudrätten var någon annan form av fisk
i kombination med potatis.
Och efterätt chokladmousse. Vit choklad.
Imorgon ska vi ha skoj på jobbet.
Varmbad någonstans i staden.
+ god mat på thairestaurangen.
Mums filibaba.
Bli inte för hungriga när ni
läser mina inlägg.
Många människor blir ju hungriga av att
läsa om just mat.
Det blir buffe.
Det är ju kannonbra om man vill
ha lite stora portioner.
Och så får man även bestämma själv
vad man ska äta.
Och kombinera själv.
Bra va?
För er som inte vet vilken restaurang jag pratar
om så kan jag berätta att det är thairestaurangen
som ligger granne med maxi i Norrköping.
Bor du i Norrköping och gillar thaimat
ska du absolut besöka just den restaurangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar