fredag 12 november 2010

Fredag och jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har det varit fredag och jobb.
Vi har b.la spelat buzz på jobbet.
Jag har jobbat med novellen.
Några av er som känner mig väl
kommer få den i julklapp.
Det blir väl spännande att läsa va?
Jag säger inga namn på vilka individer
som får novellen men
jag kan säga att ni som gillar böcker
väldigt mycket kommer få den.
Så har ni något intressant att läsa.
Jag vill inte avslöja hela handlingen.
Men den utspelar sig i Östersund.
Handlar om en trevlig pizzabagare
och hans trevliga familj.
Mer får ni veta när ni läser boken.
Annars på kvällen idag har jag käkat kyckling,
ugnstekt potatis och kryddstark bearnaisesås.
Ätit ahlgrens bilar och chips.
Mums filibaba.

2 kommentarer:

  1. Hoppas jag är en av dom. Ha en trevlig helg.
    Märthy o Joakim

    SvaraRadera
  2. Gillar du böcker så är du absolut en av dom. Kram från Emil. Du får nog något godis också.

    SvaraRadera