onsdag 24 november 2010

Ledig idag ; D!

Jahopp idag är man ledig mitt i veckan.
Nice ; D!
Och idag har jag lyssnat
på Jill Johnssons julskiva.
Jag har ätit havregrynsgröt till frukost.
Och så ska jag även gå och shoppa
med syster yster.
Nice ; D!
Jag ska köpa julklappar till
hela tjocka släkten.
Mohhahhhaa!!!!!!!!!!!!
Nu kan jag säga såhär också.
Några av mina trevliga vänner och familj
behöver jag ej handla något till.
Därför att jag har skrivit en novell
på mediaverkstaden.
Och ni som får den i julklapp får
ingenting annat.
1 julklapp per skalle.
Inte ett ugg mer.
; D!
För att dels är det
orättvist om någon får flera
och så kostar det pengar att köpa julklappar.
Så man får nöja sig med 1.

2 kommentarer:

  1. Men Emil jag vill ju ha två...haha

    SvaraRadera
  2. Janne kan få läsa novellen också.
    Men vill du ha en marsipangris så kan jag fixa det. Äter Joakim marsipan?

    SvaraRadera