lördag 16 april 2011

Såg på en ganska tråkig film igår kväll ; D!

Igår kväll såg jag på en ganska tråkig dramakomedi.
Det handlade om en familj vad jag fattar det som.
Ingen handling direkt.
Så alltså ingen film jag längtar efter precis.
Filmen hette Familjen Jones.
Betyg: **
Så den var halvdålig.
Ända gångerna jag kan titta på den är
när jag är social.
Och det vill man ju vara ibland.
Nu ska jag logga in lite på FB
och sedan blir det säkert
en promenad i det här vädret.
Och ikväll kommer det minsann
lukta gött hos oss.
Vi ska grilla.
Och några pilsner.
Livet är en fest.
Iaf vissa dagar är den det.
Typ lördagar och högtidsdagar.
Nästa helg förresten är det för er
som inte vet.
Påskhelgen.
Det är nice.
Hoppas man får något påskägg då.
Med godis i.
Jag ska iaf gå till bolaget och
handla ett par påsköl.
Sådana saker händer i snitt en gång
per år.
Julölen blev ju en favorit redan i mitten av november.
Julstämningen kommer långt före påskstämningen.
Påsken var säkert en större högtid förr i tiden.
Och julen blir ju bara större och större.
Konstigt egentligen att vissa högtider
växer och andra krymper.
Fast det finns mycket underliga saker i världen.
T.ex att man bara är allergisk mot vissa grejer
och tål andra saker mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar