måndag 4 april 2011

Joakim har börjat praktisera hos oss ; D!

Idag har dagen på jobbet varit ganska okej.
Iaf en kompis som lite sällskap
och inte ensamhet förutom arbetsledare.
Jag vill ju vara lite social på jobbet.
Om man inte har kompisar på jobbet
kan man lika gärna vara hemma och slappa.
Får man ut något att vara på daglig verksamhet?
Ja lite men inte mycket.
Låg lön och inga tajta arbetsuppgifter.
Tänk om man kunde arbeta på öppen arbetsplats.
Men jag ska inte klaga på livet.
Det finns människor som har det
mycket värre än mig.
Tillexempel fattiga och uteliggare.
Jag får vara glad så länge jag har
möjlighet till frihet och trygghet.

2 kommentarer:

  1. men vårat jobb är ju i alla fall roligt visst vi är lite knäppa ibland men vi har bra stämmning i alla fall

    SvaraRadera
  2. Det har vi! Nu pratar jag om ett annat jobb Sofie!

    SvaraRadera